
DRAMMEN. Tid for framsnakking. Vi håper å kunne presentere deres restaurant/hotell på denne måten: konferanseinfo – de gode vin- og matopplevelsene - oppskrifter – Afternoon Tea - romantikk, bryllup og høytideligheter - kjøkkensjefen og menyene – frokosten - historien - presentasjon direktør og andre aktuelle medarbeidere – interiør – spabehandlinger - tilbud på opphold i samarbeid med DittNorden - konkurranse – golf/ski/natur og andre opplevelser i nærområdet osv.

NETTET - DEN VIKTIGE MEDIEKANALEN
EKSEMPLER på redaksjonell presentasjon av restauranten/hotellet og dets aktiviteter: konferanseinfo – de gode vin- og matopplevelsene – Afternoon Tea - romantikk, bryllup og høytideligheter - kjøkkensjefen og menyene – frokosten - historien - presentasjon av direktør og andre aktuelle medarbeidere – interiør – spabehandlinger - tilbud opphold til DittNordens lesere - konkurranse – golf/ski/natur og andre opplevelser i nærområdet osv.
FRAMSNAKKE: Kronprins Haakon brukte første gang begrepet «framsnakke». I et intervju snakket han positivt om sin søster Märtha Louise som ikke var til stede. Framsnakking er det motsatte av baksnakking.
Vi håper vi kan, på vår enkle, men effektive måte, være med på å framsnakke din virksomhet gjennom annonser, tekst og bilder og gode og informative historier - på nett og papir, på alle våre tilgjengelige nettsider.
I tillegg ønsker vi å følge opp på facebook, twitter og instagram + lenker til en rekke andre facebooksider og kontakter.
Vi har også et samarbeid med næringslivsavisen Dagens Perspektiv, om det kan være av interesse å bli presentert der.
DAGENSPERSPEKTIV, REISELIV1, VISITDRAMMEN inkl NORGE, DITTNORDEN, KURSOGKONFERANSER og GLAD I MAT.
Virker dette interessant, avtaler vi gjerne et møte evntl arbeidsopphold for å vise hva vi kan tilby. Det hadde vært hyggelig med et uforpliktende besøk hos dere,
ØYVIND RISVIK/ RISVIK MEDIA har jobbet 40 år i både ukeblader, aviser og kommunikasjonsbyråer.

VI LEVER i etterdønninger av kompliserte krigs- og pandemitider, og en like komplisert økonomisk tid, hvor det å nå ut til publikum synes vanskelig. Vi ønsker derfor å besøke dere og gi artikler og informasjon tilbake, avhengig av hvor mye dere ønsker å presentere.
EKSEMPLER PÅ PRESENTASJON/ DUMMIER:
DITTNORDEN: Refsnes Gods og Gullmarsstrand og Gino Valente og Morten Thorvaldsen/Thon Hotels og Brunosten i Drammen og Arne Brimis Vianvang.
DITTNORDEN: Vestlia Resort og Varbergs kusthotell og Britannia Hotel og Cafe Bragernes/Drammen og Bristol Hotell og Scandic Havna Tjøme.
GLAD I MAT: Hallingtapas og Værtshuset Bærums Verk og Cafe Picasso og Grillmester Jan Ivar Nykvist og Ingrid Espelid Hovig.
NB! Eksempler på annonser i Dagens Perspektiv og DittNorden nederst i artikkelen.

VI TROR at suksess med såkalt innholdsmarkedsføring ligger i skjæringspunktet mellom dyktige mennesker, både formidlere, restauranter og hotellers ansatte, tilgjengelige nettsider og evnen til å fortelle de gode historiene.
I DAG finnes det mer enn ca 1,7 milliarder brukere på facebook, av dem finner vi ca 3,4 millioner i Norge. Stadig flere bedrifter har forstått at det er viktig å være synlig på nettet.

NØKKELTALL DAGENS PERSPEKTIV: 38 000 ledere - 13 000 toppledere - opplag: 4.144 - gjennomsnittlig lesetid: 25 min.
Målgruppen: ledere med beslutningsmyndighet, som ofte sitter i innkjøpsutvalg for sin bedrift, har høy utdannelse og inntekt og er aktive brukere av trykte medier.

BAKGRUNN ØYVIND RISVIK/ RISVIK MEDIA: artikkelredaktør i Norsk Ukeblad, redaksjonssjef i Familien, sjefredaktør i Programbladet og sjefredaktør i interiørmagasinet Vi fornyer oss, redaktør i Dissimilismagasinet, Drammensmagasinet ID og Gourmetmagasinet - samt medarbeider/deleier hos VisitDrammen m/nettsteder og forfatter av seks bøker, tre av dem er mat/reisebøker. Har også vært leder av Norske Reisejournalisters Forening i ca. 5 år og har også hatt oppdrag for reklamebyråene Dinamo, Renomme og Tibe.
ARBEIDER I DAG for magasinet Vi over 60, næringslivsavisen Dagens Perspektiv, nettstedet Reiseliv1, nettstedene VisitDrammen inkl Kurs- og konferanse, DittNorden, Glad i mat og Friminutt. Er også Goodwill-ambassadør for Nordsjælland i Danmark.
Jobber også som film-, teater-, bok-, vin- og matanmelder.

WWW.VISITDRAMMEN.NO er et destinasjons-byrå i samarbeid med VisitNORWAY. Vi publiserer artikler og omtaler på en rekke kanaler og mobile apper. Nettstedene har 20 mill. brukere og 60 mill. leste artikler pr år.
Demografisk fordeling blant leserne: 46% kvinner og 54% menn.
Aldersfordeling: 18-24 år: 26%, 25-34 år: 34%, 35-44 år: 18%, > 45 år: 22%.
Drammen har 101.586 innbyggere pr 1. desember 2020.
VisitNorway har > 20 mill. brukere med > 60 mill. leste artikler (betalt tjeneste).
Nettstedene VisitDrammen, Kurs- og konferanse, NordiskePerler, Glad i mat og Friminutt er lenket til hverandre og kan samkjøres og er tilgjengelig på både PC, Mac, mobil og IPad.

NÅVÆRENDE OG TIDLIGERE KUNDER: Værtshuset Bærums Verk, Hotel Bristol, Vestlia Resort, Bardøla Høyfjellshotell og Smakeriet på Geilo, Cafe Bragernes i Drammen, Holmsbu Spa, Ringnes gård, tapasrestauranten San Leandro, Lysebu konferansehotell, Varbergs Kusthotel ved Gøteborg, frokostrestauranten Husmanns Vinstue, Hotel Sankt Petri i København og Sankt Helene feriecenter på Nordsjælland i Danmark.
Øyvind Risvik/ Risvik Media
Solbergsgt 10 c, N-3040 Drammen
Telefon: + 47 90911326
Mail: mail@risvikmedia.no.
Web: www.dittnorden.no.
ANNONSER NETT OG PAPIR




